پرسشنامه عوامل حیاتی موفقیت در صنعت روانکارهای ایران

پرسشنامه عوامل حیاتی موفقیت در صنعت روانکارهای ایران

پرسشنامه استاندارد عوامل حیاتی موفقیت در صنعت روانکارهای ایران

پرسشنامه عوامل حیاتی موفقیت در صنعت روانکارهای ایران صفایی شامل 42 سوال است. که دارای مولفه امتیازبندی روایی و پایایی تفسیر و شیوه نمره گذاری می باشد.

تعریف مفهومی متغیر پرسشنامه
عوامل حیاتی موفقیت : تعداد عواملی محدود که برای موفقیت در بازار لازم و ضروری می باشند و در تعیین برنامه راهبردی سازمان ها اثر می گذارند.

فرایند تحلیل شبکه ای : یکی از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره است و در مجموعه مدل های جبرانی قرار می گیرد.

عوامل تولیدی : عواملی که به استقرار کارخانه در مکانی که هزینه تولید در آنجا پایین باشد، و به انعطاف پذیری در تولید و شخصی سازی،. طراحی و برنامه ریزی تولید با حداقل هزینه، بهروری بالای نیروی کار، استفاده مؤثر از دارایی های ثابت،. کیفیت تولید، تولید با هزینه کم، دسترسی به نیروی انسانی ماهر و استفاده موثر از دارایی های ثابت اشاره دارد.

عوامل بازاریابی : عواملی که به تکنیک های ارزیابی صریح و سریع بازار، خدمت مؤدبانه به مشتری،. انجام صحیح سفارش خریدار (تعداد کم اشتباهات یا بازگشت سفارش)، تنوع خط تولید محصول و انتخاب محصول،. بسته بندی و ظاهر طراحی شده جذاب، مهارت های تجارت، تبلیغات هوشمندانه، وارانتی و گارانتی برای مشتریان اشاره دارد.

عوامل توزیعی : عواملی که به ایجاد شبکه ای قوی از عمده فروشان و خرده فروشان (یا توانایی توزیع الکترونیکی)،. کسب فضای کافی بر روی قفسه های خرده فروشی، سرعت در تحویل، داشتن فروشگاه های خرده فروشی، هزینه توزیع پایین اشاره دارد. (صفایی، 1391).

روایی و پایایی پرسشنامه

روایی ابزار جمع آوری داده ها
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد. که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،1390). در پژوهش صفایی (1391) برای تعیین روایی پرسشنامه طرح اولیه پرسشنامه تهیه گردید. و پس از استفاده از نظریات استاد راهنما و مشاور،. در اختیار تعدادی از صاحب‌ نظران جامعه مورد مطالعه قرار داده شده که در نتیجه مواردی جهت اصلاح پیشنهاد گردید. و سرانجام پس از اعمال اصلاحات در پاره‌ای از موارد پرسشنامه نهایی تدوین گردید.

پایایی ابزارهای جمع آوری داده ها
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد. یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد.( سرمد و همکاران،1390). در پژوهش صفایی (1391)پایایی مولفه های پرسشنامه بر اساس روش آلفای کرونباخ . برای کل پرسشنامه با استفاده از نرم افزار SPSS به دست آمد. در نهایت با اصلاحات لازم پرسشنامه نهایی طراحی شد. و در نهایت بر روی گروه نمونه آماری اصلی به اجرا گذاشته شد.

در پژوهش حاضر آلفای کرونباخ به‌دست‌ آمده برای کل پرسشنامه 0.956 بوده است.

مشخصات پرسشنامه عوامل حیاتی موفقیت در صنعت روانکارهای ایران

روایی و پایایی: دارد
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد ( به دو صورت تحلیل با اس پی اس اس و تحلیل بر اساس نمره گذاری).
تعداد سوال: 42 سوال
تعداد مولفه: 7 مولفه
تعاریف عملیاتی و مفهومی پرسشنامه: دارد
مدل پرسشنامه: دارد
فرمت فایل : ورد آفیس word
نسخه PDF : دارد
تعداد صفحات: 6
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 6

فرمت فایل: WORD