پرسشنامه استاندارد رویکردهای مطالعه
این پرسشنامه که دارای ۵۲ گویه می باشد برای توصیف منظم شیوه های مطالعه و یادگیری دانش آموزان تدوین شده است. پرسشنامه رویکردهای مطالعه توسط مارتون و سلجو (۱۹۷۶-۱۹۹۶ ) تدوین شده است که با کارهای انت وایستل و رامسدن (۲۰۰۰) کامل تر شده است .
روایی و پایایی پرسشنامه
برای تجزیه و تحلیل داده ها از روش تحلیل عاملی استفاده شد . نتایج تحلیل عاملی نشان داد که پرسشنامه مورد بحث برای اندازه گیری سه عامل “رویکردهای عمیق “، “رویکرد راهبردی”و “رویکرد سطحی بی تفاوتی” مناسب است . همبستگی مقیاس های فرعی هر عامل با عامل مربوط بین ۰٫۴۲ تا ۰٫۷۹ گزارش شده است .
روایی و پایایی : دارد
ابعاد (مولفه): دارد
نوع فایل: پی دی اف PDF
تعداد صفحات: ۸
منبع: دارد
تعاریف عملیاتی و مفهومی: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است