دانلود پرسشنامه استاندارد مشتری مداری (CUSTOR)
معرفی پرسشنامه
پرسشنامه مشتری محوری توسط Hajjat (2002) ساخته شده است که از ۱۷ گویه و ۴ خرده مقیاس نزدیکی با مشتری (۵ سوال)، رفاه مشتری (۴ سوال)، شفافیت شرکت (۴ سوال) و بهبود مداوم (۴ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش میزان مشتری محور بودن بکار می رود.
روایی و پایایی پرسشنامه
این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است).اما (منبع داخل فایل) روایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ بالای ۹۰ ذکر کرده است.
(توضیحات کامل در داخل فایل)
پایایی و روایی: دارد
مولفه: دارد
نوع فایل: word
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است