پرسشنامه نگرش افراد به نام تجاری (برند) شهر (مریلس و همکاران، ۲۰۰۹)

پرسشنامه نگرش افراد به نام تجاری (برند) شهر (مریلس و همکاران، ۲۰۰۹)

دانلود پرسشنامه استاندارد نگرش افراد به نام تجاری (برند) شهر (مریلس و همکاران) شامل پرسشنامه استاندارد نمره گذاری تفسیر مولفه و روایی پایایی پرسشنامه

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه نگرش افراد به نام تجاری (برند) شهر توسط مریلس و همکاران طراحی شده و دارای ۴۰ گویه می باشد.

مشخصات پرسشنامه

سازنده ابزار: مریلس و همکاران، ۲۰۰۹
تعداد گویه/سوال: ۴۰
مولفه/زیر مقیاس: ۹ زیرمقیاس: ماهیت؛ خلاقیت تجاری؛ خرید؛ برند؛ مقاصد؛ حمل و نقل؛ فعالیت های فرهنگی؛ خدمات حکومتی؛ پیوند اجتماعی
مقیاس/طیف: ۵ درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات زیر مقیاس ها را دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی دارد؛ نقطه برش ندارد- به انضمام نسخه انگلیسی پرسشنامه
روایی: صوری و محتوایی دارد- اصلی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- اصلی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: ۶ صفحه
منبع: ترجمه دکتر عرب
نوع فایل: ورد آفیس word

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 6

فرمت فایل: WORD