پرسشنامه هوش رقابتی 29 سوالی

پرسشنامه هوش رقابتی 29 سوالی

پرسشنامه استاندارد هوش رقابتی

پرسشنامه هوش رقابتی به نقل از هزارخانی شامل 29 سوال است. که دارای مولفه امتیازبندی روایی و پایایی تفسیر و شیوه نمره گذاری می باشد.

تعریف مفهومی متغیر پرسشنامه
هوش رقابتی: هوش رقابتی فرایند نمایش محیط رقابتی است. این هوش رقابتی است. که تمام مدیران ارشد سازمان را به اخذ تصمیم های آگاهانه در مورد همه چیز از تحقیق و توسعه بازار یابی و تاکتیک های سرمایه گذاری گرفته تا استراتژی های بلند مدت قادر می سازد. (پرهیزگار و جاوید ،1389 ، 137)

تعریف عملیاتی متغیرهای پرسشنامه
در این تحقیق هوش رقابتی بر اساس مدل دشامپس و نایاک (1995) وروچ وسانتی (2001)شامل چهار بعد هوش بازار، هوش تحلیلی رقبا، هوش تکنولوژی و هوش اجتماعی میباشد.

روایی و پایایی پرسشنامه

روایی ابزار جمع آوری داده ها
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد. که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،1390). در تحقیق نورایی(1391)، با انجام تست خبرگان، و همچنین نظرات افراد متخصص در زمینه مورد مطالعه در طراحی پرسشنامه اعمال شده. و اصلاحات لازم بعمل آمده و بدین ترتیب اطمینان حاصل گردید که پرسشنامه همان خصیصه مورد نظر محقق را می سنجد.

پایایی ابزارهای جمع آوری داده ها
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد. یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،1390 ) در تحقیق نورایی(1391). پایایی پرسشنامه از طریق آلفای کرونباخ 8831/0 به دست آمد.

مشخصات پرسشنامه هوش رقابتی

روایی و پایایی: دارد
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد (به دو صورت تحلیل با اس پی اس اس و تحلیل بر اساس نمره گذاری).
تعداد سوال: 29 سوال
تعداد مولفه: 4 مولفه
تعاریف عملیاتی و مفهومی پرسشنامه: دارد
مدل پرسشنامه: دارد
نوع فایل: ورد آفیس word
نسخه PDF : دارد
تعداد صفحات: 6
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 6

فرمت فایل: WORD