پروپوزال مدیریت (بررسی تاثیر مولفه های جو وب‌سایت فروش بر رفتار مصرف کننده با در نظر گرفتن متغیر میانجی شیفتگی)

پروپوزال مدیریت (بررسی تاثیر مولفه های جو وب‌سایت فروش بر رفتار مصرف کننده با در نظر گرفتن متغیر میانجی شیفتگی)

پروپوزال مدیریت (بررسی تاثیر مولفه های جو وب ‌سایت فروش بر رفتار مصرف کننده با در نظر گرفتن متغیر میانجی شیفتگی)

فضای مجازی نقش و جایگاه مصرف کنندگان را در دنیای تجارت به کلی دگرگون ساخت. دسترسی آسان به اطلاعات، امکان مقایسه سریع محصولات و بسیاری از امکاناتی که اینترنت در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است، قدرت مصرف کنندگان را به مراتب بیشتر ساخته است.

در این میان تنها کسانی می توانند در دنیای رقابت باقی بمانند که بتوانند بیش از پیش مشتریان خود را راضی نگه دارند و این مهم تحقق نمی یابد مگر با شناخت هرچه بیشتر مشتریان و رفتار آنها. اما متاسفانه آنچه امروزه در کشور شاهد هستیم شکاف روزافزون با کشورهای پیشرفته و حتی در حال توسعه در زمیننه خرید و فروش اینترنتی است که عمده دلیل آن هم نبود بستر مناسب و به روز از جهات مختلف می باشد. لذا بررسی و تحقیق عوامل موثری که بر رفتار خرید کاربران اینترنتی کشورمان تاثیر دارند، ضروری به نظر می رسد.

با وجود اینکه مطالعه شیفتگی مورد توجه زیادی قرار گرفته است، کمتر در مورد اینکه چه عوامل قابل کنترلی توسط شرکت بر شکل گیری شیفتگی تاثیر میگذارند، چیزی انتشار یافته است. علاوه بر این متغیر شیفتگی در مطالعات رفتار مصرف کننده به ندرت در ایران مورد توجه قرار گرفته است.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 14

فرمت فایل: WORD