پروپوزال رابطه برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمت تخصص مالی با افزایش ظرفیت شغلی کارکنان امور مالی

پروپوزال رابطه برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمت تخصص مالی با افزایش ظرفیت شغلی کارکنان امور مالی

پروپوزال مقطع کارشناسی ارشد، رابطه برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمت تخصص مالی با افزایش ظرفیت شغلی کارکنان امور مالی جمعیت هلال احمر استان

بخشی از بیان مساله:
کلیه مساعی و کوششهایی که در جهت ارتقای سطح دانش و آگاهی، مهارتهای فنی، حرفهای و شغلی و همچنین ایجاد رفتار مطلوب در کارکنان یک سازمان به عمل می آید و آنان را آماده انجام وظایف و مسئولیتهای شغلی خود می نماید، آموزش نام دارد (ابتاهی،۱۳۸۳). به قول رابینز آموزش تجربه ای است مبتنی بر یادگیری، به منظور ایجاد تغییرات نسبتاً پایدار در فرد، که او را قادر به انجام کار و بهبود بخشی توانائیها، تغییر مهارتها، دانش، نگرش و رفتار اجتماعی نماید(سید جوادین،۱۳۸۹).
همچنین توجه به این نکته ضروری است که هزاره سوم میلادی، با جهانی شدن آموزش و با رشد فزاینده فناوری اطلاعات، ‌ارتباطات و تغییرات سریع در دانش و مهاجرت ها همراه بوده است(کارنوی ،۱۹۹۵) اندیشمندان عصر حاضر، انفجار اطلاعات را نامی در خور و شایسته شرایط و مقتضیات امروز می دانند. در این عصر، سرمایه انسانی، مهمترین عامل توسعه سازمانی و آموزش، بهترین ابزار برای توسعه منابع انسانی به حساب می آید (ایانسیدیچ ،۲۰۰۱؛ ساکاروپولس ،۱۹۹۱). به عبارت دیگر این اصل که آموزش ….

فهرست مطالب:
بیان مسئله
سوابق مربوط
فرضیه ها
اهداف تحقیق
ضرورت تحقیق
اهداف پژوهش
هدف کلی
اهداف جزیی
روش کار
نوع پژوهش و طرح تحقیق
ابزار تحقیق
روش تحلیل داده‌ها و روشهای آماری
تعریف و تعیین جامعه
نمونه و روش نمونه‌گیری
فهرست منابع و ماخذ (فارسی و غیر فارسی)

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 17

فرمت فایل: WORD