طرح درس نشان ارزشمندی، پیام های آسمان هشتم

طرح درس نشان ارزشمندی، پیام های آسمان هشتم

پیام های آسمان هشتم عنوان درس ۸ کتاب پیام های آسمان پایه هشتم، ” نشان ارزشمندی” می باشد. در این درس دانش آموزان قوانین راه سعادت و آثار پوشش نامناسب را فرا می گیرند.

همچنین دانش آموزان با موضوعات مختلفی از جمله : عفاف و حجاب ، احکام محرم و نامحرم ، لباس و پوشش، نگاه و حیا آشنا می شوند.

در این قسمت،  طرح درسی روزانه جهت تدریس درس نشان ارزشمندی آورده ایم. این طرح درس شامل ۳ صفحه بوده و در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.

در ابتدای این طرح درس،  اهداف مختلف تعیین شده و پس از آن به سراغ روش تدریس، رسانه های آموزشی، فعالیت قبل از تدریس و ارزشیابی تشخیصی رفته ایم.

در ادامه، به اجرای تدریس پرداخته شده است. توضیحات لازم جهت اجرای تدریس به همراه فعالیت های که معلم و دانش آموز در حین تدریس باید انجام دهند در طرح درس منظور شده است. پس از تدریس هم، ارزشیابی پایانی انجام شده و به دانش آموزان تکلیف ارائه می شود.

قابل ذکر است: در این مجموعه علاوه بر طرح درس فوق، فایل راهنما و روش تدریس این درس در ۱۰ صفحه به همراه فایل سوال و جواب آن در ۲ صفحه، نیز وجود دارد.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 18

فرمت فایل: WORD