طرح درس چهار ضلعی ها ریاضی هشتم

طرح درس چهار ضلعی ها ریاضی هشتم

درس چهار ضلعی ها ریاضی هشتم عنوان فصل ۳ کتاب ریاضی پایه هشتم ( در دوره اول متوسطه ) چند ضلعی ها می باشد . در این فصل دانش آموزان با چند ضلعی ها و تقارن ، توازی و تعامد ، چهارضلعی ها ، زاویه های داخلی و زاویه های خارجی آشنا می شوند.

در این قسمت ، طرح درسی جهت تدریس درس چهار ضلعی ها آورده ایم . این طرح درس در یک جدول تهیه و تنظیم شده و شامل سه مرحله ( قبل از تدریس ، حین تدریس و فعالیت های تکمیلی ) می باشد.

طرح درس مذکور دارای ۶ صفحه بوده و در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.

در مرحله قبل از تدریس به موضوعات مختلفی از جمله اهداف کلی ، اهداف آموزشی ، اهداف رفتاری ، رفتار ورودی ، ایجاد ارتباط اولیه ، گروه بندی ، مدل کلاس ، ایجاد انگیزه و ارزشیابی آغازین پرداخته شده است .

در مرحله تدریس ، دو روش برای آموزش این درس آورده شده است . توضیحات لازم و فعالیت های که در حین تدریس ، معلم و دانش آموز باید انجام دهند به طور کامل در طرح درس آمده است.

در مرحله تکمیلی  پس از انجام ارزشیابی پایانی ، درس جمع بندی شده و به دانش آموزان تکلیف ارائه می شود.

قابل ذکر است : در این مجموعه علاوه بر طرح درس فوق ، یک فایل آموزشی با عنوان چهار ضلعی ها و خواص آنها ( در ۷ صفحه و در دو قالب ورد و پی دی اف ) نیز وجود دارد.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 17

فرمت فایل: WORD