پرسشنامه کیفیت خدمات نماینده بیمه

پرسشنامه کیفیت خدمات نماینده بیمه

پرسشنامه کیفیت خدمات نماینده بیمه

پرسشنامه کیفیت خدمات نماینده بیمه توسط گرا در سال ٢٠٠٩ به نقل از غفوری در سال ١٣٩٣ تهیه و تنظیم شده است. این پرسشنامه شامل ٨ سؤال می باشد. در پژوهش غفوری (١٣٩٣) روایی محتوایی این پرسشنامه تأیید شده است و پایایی این پرسشنامه از طریق روش آلفای کرونباخ ٠/٨٦٨ به دست آمده است. عدد به دست آمده نشان از پایایی مطلوب این پرسشنامه دارد.

کیفیت بیمه

کیفیت خدمات نماینده: کیفیت خدمات یعنی قضاوت همه جانبه مشتری درباره ماهیت برتر خدمت نسبت به خدمات مشابه یا مزیت های برجسته آن (نعمتیان ، 1384؛ به نقل از غفوری، 1393).

تعریف عملیاتی متغیر پرسشنامه

در این تحقیق کیفیت خدمات نماینده از طریق عملکردهایی که بیمه گذار بیمه نامه های آتش سوزی به نماینده بیمه ایران می دهد سنجیده می شود و این عملکرد از مقیاس سروکوآل سازگار یافته که دورواسولا در سال 2004 و راجت گرا در سال 2011 استفاده نمود سنجیده می شود.

روایی و پایایی پرسشنامه

اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،1390). در پژوهش غفوری (1393) برای تعیین روایی پرسشنامه از روایی محتوا استفاده شده است. بدین صورت که پرسشنامه، در اختیار تعدادی از صاحب‌ نظران سازمان و مدیریت قرار گرفته است در نتیجه مواردی جهت اصلاح پیشنهاد گردید و سرانجام پس از اعمال اصلاحات در پاره‌ای از موارد پرسشنامه نهایی مورد استفاده قرار گرفت.

روایی و پایایی: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد ( به دو صورت تحلیل با اس پی اس اس و تحلیل بر اساس نمره گذاری)
تعداد سوال: ۸ سوال
تعداد مولفه: تک مولفه
تعاریف عملیاتی و مفهومی پرسشنامه: دارد
مدل پرسشنامه: دارد
نوع فایل : ورد آفیس word
نسخه PDF : دارد
تعداد صفحات: ۵
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 5

فرمت فایل: WORD