پرسشنامه کیفیت رضایت و لذت از زندگی اندیکت و همکاران Q-LES-Q-SF فرم کوتاه

پرسشنامه کیفیت رضایت و لذت از زندگی اندیکت و همکاران Q-LES-Q-SF فرم کوتاه

پرسشنامه استاندارد کیفیت رضایت و لذت از زندگی اندیکت و همکاران

معرفی پرسشنامه
پرسشنامه کیفیت رضایت و لذت از زندگی (Q-Les-Q) توسط اندیکت و همکاران در سال ۱۹۹۳ ساخته شده است که از ۱۴ گویه تشکیل شده است که به منظور سنجش میزان رضایت و لذت از زندگی در ابعاد مختلف عملکرد روزمره در طول هفته گذشته بکار می رود.پرسشنامه مذکور دربرگیرنده حیطه فعالیت های عمومی فرم بلند بوده و به سبک آن نمره داده می شود. نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۵ نقطه ای می باشد که برای گزینه های «خیلی ضعیف»، «ضعیف»، «نسبی»، «خوب» و «خیلی خوب» به ترتیب امتیازات ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ در نظر گرفته می شود.

روایی و پایایی پرسشنامه

در پژوهش تقربی و همکاران (۱۳۹۱)، ضریب همبستگی پیرسون بین درصد حداکثر نمره فرم کوتاه Q-LES-Q و نمره ابزار SWLS 71/0 بود که با ۰۰۰۱/۰>P این همبستگی معنی دار است. اسکنیدر ضریب همبستگی بالای ۵/۰ را نشان دهنده ارتباط درون ابزاری قوی دانسته و پالیت ضریب ۷/۰≤ را جهت روا دانستن ابزار قابل قبول می داند.پایایی ابزار با آزمون مجدد ۹۸/۰-۹۷/۰، با آلفای کرونباخ ۹۳/۰ و در روش دو نیمه کردن محاسبه شد.

روایی و پایایی : دارد (خارجی و ایرانی)
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
مولفه: دارد (سوالات مرتبط مشخص است)
مقاله بیس:دارد (یک مقاله فارسی)
تعریف مفهومی و عملیاتی:دارد
نوع فایل: ورد افیس word
تعداد صفحات: 6
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 6

فرمت فایل: WORD