مقاله یادگیری از طریق موبایل

مقاله یادگیری از طریق موبایل

یادگیری از طریق موبایل

بخشی از مقاله
موبایل در لغت یعنی جداشدنی، غیرثابت یا محدود نبودن در یک موقعیت، قابلیت انتقال دائمی و جا به جا شدن آزادانه از یک محل به محل دیگر یادگیری از طریق موبایل نوعی یادگیری است که می تواند از طریق ابزارهای بی سیم مثل گوشی موبایل، کامپیوترهای جیبی، آی پادها، لپ تاب ها و حتی دوربین های دیجیتال و کابل های usb رخ دهد. یادگیری از طریق موبایل از این جهت دارای اهمیت است که در هر مکان، امکان دسترسی به مواد یادگیری متفاوت وجود دارد.
به نظر می رسد این تعریف کاملترین تعریف برای یادگیری سیار باشد: یادگیری سیار، کسب هر نوع دانش، نگرش و مهارت با بهره گیری از فناوری های سیار در هر زمان و مکان است که باعث تغییر در رفتار خواهد شد.

چکیده

در کل دنیا از تکنولوژی های بی سیم در آموزش استفاده های زیادی می شود در حقیقت تکنولوژی های بی سیم از قبیل لپ تاپ ها و گوشی های همراه در آموزش انقلابی بوجود آورده اند که تدریس و یادگیری در کلاسهای سنتی را به آموزش در هر زمان و هر مکان متحول ساخت. این مقاله کاربردهای تکنولوژی های بی سیم را در آموزش و به خصوص کاربرد آنها در یادگیری لغات جدید زبان انگلیسی از طریق خدمات پیام کوتاه (اس ام اس) بررسی می کند.

سیستم به کار گرفته شده توسط محققان ابزار یادگیری موبایلی خوانده می شود که با ۴۵ دانشجوی سال اول دوره لیسانس بکار گرفته شده است نتایج نشان می دهد که لغات جدید را با شوق و شور از طریق گوشی همراهشان یاد گرفتند. ما معتقدیم که استفاده از گوشی همراه به عنوان ابزار آموزشی برای موفقیت دانشجویان کمک می کند.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 25

فرمت فایل: PDF